I'm arrived!! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jorieke Hartmann - WaarBenJij.nu I'm arrived!! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Jorieke Hartmann - WaarBenJij.nu

I'm arrived!!

Door: Jorieke

Blijf op de hoogte en volg Jorieke

27 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hey allemaal!

Daar zit ik dan..midden op Nw Zeeland.
Vannacht de klok rond geslapen en nu maar eens kijken wat 'k ga doen.
Gister na aankomst lopend door het centrum van Christchurch naar het hostel gegaan..nou..echt niks te beleven!! Alles wat niet is vernietigd door de aardbeving was om een andere reden wel gesloten, en denk dat k onderweg zo'n 10 mensen tegen kwam haha. Ook in het hostel was het eerst errug rustig, en ik vroeg me af waar 'k aan begonnen was. Maar na 2 uurtjes blijkt dat er wel gewoon 'n stuk of 24 mensen overnachten..gezellie!

Ook de vlucht verliep prima. Zolang aan boord prima eten, chocolate cookies, choco-ijsjes en warme chocomelk met marshallow serveren, is er met mij natuurlijk niets aan de hand :) Er was 'iets' stuk en we moesten 'even' een uurtje wachten tot alles ter plekke gefixt was en we met dat vliegtuig konden gaan vliegen (stukje oceaan van 2000 km..whatever ;))

Maar goed..I'm here en ik ga es even dingen regelen :)

Liefsss Xxxx

  • 26 Februari 2012 - 22:23

    Blij Blij....lek Lek:

    He zussie,
    het zou niet goed zijn als ik niet de eerste as die zou reageren natuurlijk haha.
    We zijn allemaal blij dat je "heel"over bent en dan kan nu de big trip beginnen.
    I can't wait till its june!
    Geniet meid! Sla alles goed op op je harde schijf en op je camera!
    Hoor gauw van je! x jezus!

  • 26 Februari 2012 - 23:42

    Henk B:

    Mooi te horen dat je heel over bent. Nu maar genieten denk ik he?

    Ik dacht dat Jezus een vent was maar het is je zus....dus.....haha??

    Groetjes Henk

  • 27 Februari 2012 - 07:05

    Familie Duinkerken:

    heeeej jorieke,, !
    fijn dat je goed aangekomen bent, we hadde natuurlijk al wat gehoord van je mams en paps..
    nou geniet er maar lkker van !! en we wachten op je volgende verhaaltje :)
    dan hebbe we weer wat te lezen natuurlijk,,
    dikke knuffel en smok van os allen !

  • 27 Februari 2012 - 09:06

    Judith:

    He super dat je goed en veilig aangekomen bent!! Ach je maakt vast in een korte tijdt een heleboele vriendjes daar haha...niet te goed he;) We houden je reisverslag in de gaten.

    Groetjes

  • 27 Februari 2012 - 16:42

    Remco:

    Nou goed begin lees ik;)
    Gelukkig heb je niet eerst steeds air crash investigation gekeken voordat je ging vliegen.
    Maar goed hoop dat je de komende dagen nog wat meer gaat beleven en het niet zo rustig en saai blijft voor je.

  • 27 Februari 2012 - 17:39

    Miranda P.:

    Hi Jorieke,

    fijn zeg dat de reis goed is gegaan en je heerlijk verwend bent al die lekkere dingen...heb ik nou nog nooit gehad op een vlucht, moet toch ook maar eens zo'n vlucht boeken. Veul plezoir!

  • 27 Februari 2012 - 20:22

    Jorieke Hartmann:

    Ik zie dat er gewoon een stuk in m'n verslag ontbreekt..hmmz vaag...maar oke.. :)
    Ik heb inmiddels ook een Nw Zeelands nummer 064221849252

    Xxx

  • 28 Februari 2012 - 19:01

    Sabina:

    Ik heb je ook gevonden.......
    Jeetje, wat maak ik digitale sprongen sinds jij uut compas bent!!
    Ik wacht je volgend verslag wel weer af.

    Kus je andere zus.

  • 01 Maart 2012 - 08:05

    Hans Zwiers:

    We wachten met smart op foto's dus leuk de boel eens een beetje op.Veel plezier daar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Jorieke

Kaikoura coast

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 11513

Voorgaande reizen:

18 April 2012 - 26 Juni 2012

Australia

24 Februari 2012 - 18 April 2012

Nw Zealand

Landen bezocht: